BEZPIECZNE ZAKUPY       MEBLE OD PRODUCENT
Meble z drewna - producent mebli sosnowych, brzozowych, debowych, meble Stec
Zadzwoń do nas: +48 509 796 801    

Zwroty i reklamacje

[Zwroty. Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy]

 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru. 

 2. W przypadku odstąpienia od umowy zwrot towaru następuje na koszt Kupującego na adres Morethanwood ul. Polna 1 34-220 Maków Podhalański. Towar powinien zostać zwrócony do sprzedawcy w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwracany w tym trybie produkt zostanie przyjęty, a odstąpienie będzie skuteczne tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany wraz z fakturą, kompletną zawartością, a sam produkt oraz akcesoria nie będą uszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów użytkowania.

 3. Chcąc odstąpić od umowy Kupujący powinien w oznaczonym terminie wysłać do Sprzedającego oświadczenie listem poleconym na adres Morethanwood ul. Polna 1 34-220 Maków Podhalański. 

 4. Meble wyprodukowane według specyfikacji konsumenta, służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, które zostały zmontowane oraz wykonane pod zamówienie (niestandardowy wymiar, niestandardowy kolor) nie podlegają zwrotowi.

 5. W wypadku zrealizowania przez konsumenta prawa do odstąpienia od umowy konsumentowi zostaną zwrócone wszystkie dokonane przez niego płatności w tym koszty dostarczenia mebli.

Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

 6. Sprzedający zobowiązuje się do rozliczenia z Kupującym w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta w przedmiocie odstąpienia od umowy.

 7. Przy zakupie mebli zmontowanych prosimy zwrócić szczególną uwagę na podane wymiary mebli, ponieważ może zaistnieć problem z wniesieniem ich do mieszkania (np. zbyt wąskie drzwi wejściowe lub klatka schodowa). W związku z powyższym problemem Sklep Meblowy meblezdrewna.pl. nie ponosi żadnej odpowiedzialności. 

 § 16

[Reklamacje]

 1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych mebli powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie w przypadku sporządzenia protokołu szkody podpisanego przez Kupującego z dostawcą dostarczającego meble:

 a) Reklamacje mebli oszklonych tj. witryn, kredensów  oraz luster będą rozpatrywane po przedstawieniu protokołu szkody, spisanego z przewoźnikiem (proszę o sprawdzenie szkieł podczas odbioru przesyłki w obecności kuriera). Z powodu braku spisanego protokołu, reklamacje na uszkodzenia mechaniczne szkieł i luster będą realizowane odpłatnie.

 2. Nie spisanie przez Kupującego i dostawcę przesyłki protokołu szkody jest traktowane jako dowód, iż w momencie dostarczenia towar nie posiadał żadnych widocznych wad mechanicznych. W związku z tym odpowiedzialność Sprzedającego za tego rodzaju wady zostaje wyłączona, a Kupujący traci prawo reklamowania ich.

 3. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dołączenie do zgłoszenia reklamacyjnego kopii Faktury oraz - w przypadku reklamowania wad spowodowanych transportem - również kopii protokołu szkody spisanego z przewoźnikiem.

 4. Celem usprawnienia przebiegu procesu reklamacyjnego sklep zaleca Kupującemu by w treści reklamacji zawarł następujące kwestie:

- informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,

- dołączenie zdjęć mebli będących przedmiotem reklamacji,

- informacje odnośnie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny,

- odstąpieniu od Umowy Sprzedaży - dane kontaktowe składającego reklamację

 Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia listownie do siedziby firmy.

 5.Warunkiem uznania Reklamacji jest przestrzeganie:

 a) ogólnych zasad użytkowania i konserwacji mebli;

b) szczegółowych zasad użytkowania i konserwacji mebli zawartych w etykiecie dołączonej do mebla;

 6. Nieznaczne różnice w kolorystyce nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Wszystkie przedstawione w sklepie kolory mebli z drewna mają wyłącznie charakter orientacyjny.

 7. Produkty wysyłane poza granice Polski podlegają gwarancji na terenie Polski.